Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mezitím v sovětských Osvětimanech

Jeli jsme tak při sobotě s přítelkou do Uherského Hradišťa na nákup, poslouchali jsme ČR Brno(jedna ze dvou stanic, co jde v UH naladit) a zaslechli pozvánku na fašank spojený se zabijačkou.

  . Háček bylo místo konání - Mordor všech lumpenkavárníků - Osvětimany. I tak jsem souhlasil, že se tam pojedem podívat, přeci jen nejlepší způsob, jak nepřítele porazit je poznat ho a porozumět mu.

 

 Poté, co jsme projeli Koncem světa a Liškydávajídobrounocovicema, dorazili jsme do Osvětiman. Proti mým očekáváním chyběly černé prapory, obří portréty MZ i umrlčí lebky. I tak jsem zůstaval ostražitý. Domorodci, ač mdlého rozumu, nás nasměrovali na místo konání veselice. Fašank se odehrával na jakémsi dvorku(Mynářovic???), kapela hrála, maskovaná chasa se veselila. Dozvěděli jsme se, že zabijačkové dobroty nelze zakoupit s sebou, ale zadarmo dostanem, co tam sníme. Přítelkyně pojala mylnou myšlenku, že mě dostane do kuchyně, ať se šohaj z města podívá, jak se dělají zabijačkové pochutiny. Odbyl jsem ji rázně tím, že jsem na území nepřítele, nesmím proto jakkoliv upoutávat pozornost a zůstavat v skrytu a podnikat diverzní činnost. Nepřátelsky jsem pojídal výbornou zabijačkovou polévku a přemýšlel, jestli Osvětimany ekonomicky položí, když si dám nášup. Asi ne. Zákeřně jsme se proto z akce vytratili.Žádné náznaky nepřátelského chování nebo názorové pokřivenosti místních...zatím..

 

  Jelikož má přítelkyně cukrárnu, rozhodli jsme se otestovat konkurenci a navštívili osvětimanskou cukrárnu. Provozovna nabízela jednu vitrinu zákusků a spousty zdravých pitominek a ponožky apod. Dali jsme si z nabídky sypaných čajů a zákusků. Zákusky žádná sláva, čaje ucházející. Mezi zdravými produkty jsme viděl i několik s názvy v azbuce. No co, řekl jsem si, asi vozi nějaké laciné šmejdy z Moldávie nebo Ukrajiny a prodává důvěřivým vesnickým tetám. Mno... Když si milá odskočila, prohlížel jsem si tiskoviny, které tam mají pro pobavení hostů. Zaujal mne křížovkářský magazín -v azbuce, značně podezřelé, milý Watsone. Toho si všimla paní za pultem.

 

"Vidím, že vás zaujaly ruské křížovky."

 

"No, zaujaly..." nevěděl jsem, kam se bude konverzace ubírat.

 

"To přivezl manžel z Ruska.." vysvětluje paní a mě napadá spásná myšlenka, jak to celé racionálně vysvětlit:

 

"Takže manžel je Rus, že" skoro jí vnucuju.

 

"Ne, ale říkají o něm, že je Rusomil." nekecám, fakt použila tohle slovo a já už věděl, že je zle, že možná zvěsti o Osvětimanech kolující kolem stolů pražské kavárny jsou ještě lichotivé.

 

"On tam jezdí a udělal si tam přátele a partnery a nechává si dovážet všechny tady výborné léčivé věci, které se tu nedostanou...mast se zmijím jedem, jezevčí sádlo, ponožky z velbloudí vlny, psí vlny."

 

Kdo by sakra chtěl nosit ponožky ze "psí vlny"???!!

 

"Áhaaaa..." došly mi slova.

 

"Víte tady se nedozvíte, jak to v Rusku chodí, tady jsou média hrozně zmanipulovaná." tak tohle byla vyloženě nevyžádaná informace a už jsem čekal, kdy vytáhne chvalozpěvy na "objektivní" média jako Parlamentní listy, Sputnik a AZ news apod. Bylo jasné že mám na výběr pouze dvě možnosti - konfrontaci nebo taktický ústup. Konfrontace by naprosto zdiskreditovala moje inkognito a jak jsem zmínil, byli jsme na nepřátelském území a značně přečísleni.

 

 Poděkovali jsme a odešli se slibem, že se na psí ponožky podíváme na jejich webových stránkách. Odjeli jsme tak rychle, jak jen to Punto 0.2 dovolilo, ohlížeje se přes rameno, jestli nás nesleduje ruská milice. Můžete říct, že to byla náhoda. Já můžu říct: "Nemyslím si."

Autor: Jan Matuška | neděle 19.2.2017 11:43 | karma článku: 20,02 | přečteno: 1233x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

17.5.2017 v 19:40 | Karma: 16,18 | Přečteno: 936x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

10.5.2017 v 20:12 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty zavraždil ženu, tělo rozřezal do dvou kufrů

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.