Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už mám dost blogů českých muslimek a muslimů

Prakticky každý den si můžeme na tomto blogu přečíst aspoň jeden článek o tom, jak je islám fajn, jak jsou Arabové hrozně prima lidi a jak to není pravda, co se o islámu říká a bla bla bla. Vím, že můj poslední blog je také na toto téma, ale krapítek jinak:)

Naše milé kolegyně a kolegové blogerky/blogeři, kteří narozdíl od většiny Čechů měli tu neobyčejnou čest a radost objevit Alláhovu přízeň a konvertovali, nebo jen pochlebují, už mě neuvěřitelně vytáčí. Proč? Podívejte se na historii jejich článků: „Já a islám, proč jsem si zvolila islám, ženy a islám, Palestina a Izrael..“ pořád dokola, dokolečka. To nemáte nic jiného, co byste mohli světu říct? Nemáte vlastní život, identitu, myšlenky? Nebo jste tak neuvěřitelně nudné a trapné existence, že se musíte schovávat za repetetivním obhajováním islámu? Obávám se, že ano. Z tří a víc tisíc blogerů idnesu je to pár notorických hlásných trub islámu, kteří nás zásobují těmito spamy. Je tu snad nějaký ateista, který by denodenně psal na téma „Jsem ateista a jsem na to hrdý, proč jsem si zvolil ateismus, apod.“ nebo se tu najde stejně postižený křesťan či Žid? Možná se pletu, ale nemyslím si to.

Stejně tak velkou „radost“ mám z toho, když se tito misionáři islámu rozhodnou vzdělávat tupý český národ o vztazích Izraele a Palestiny, potažmo arabských států. Proč, proč, proč? Připadáme vám tak pitomí, že si to neumíme zjistit sami? Nebo to snad bylo obráceně a židovské jednotky vtrhly na území arabských států ihned poté co rezoluce OSN o vzniku státu Izrael vstoupila v platnost? Já osobně tyto informace nepotřebuji, ne od vás milé konvertitky a konvertité. Možná vám to tak nepřijde, ale opravdu nežijeme v zajetí sionistického spiknutí a objektivní informace jsou dostupné i lidem, kteří pětkrát denně neklekají na kobereček a neobrací se čelem k Mecce.

Na závěr jedna skromná rada pro tyto dámy a pány: možná jste našli Alláha, teď si najděte život!

Autor: Jan Matuška | čtvrtek 25.11.2010 10:48 | karma článku: 49,04 | přečteno: 24590x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

17.5.2017 v 19:40 | Karma: 16,18 | Přečteno: 936x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

10.5.2017 v 20:12 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.