Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak, a mám to, jsem sluníčkář!

Vypadalo to, že to bude den jako každý jiný, opak se ale stal pravdou a já se o sobě dozvěděl skutečně šokující poznatek - jsem sluníčkář! Bohužel teď nevím co s tím, souvisí s tím nějaké povinnosti? Musím si vyřídit průkazku?

Asi si říkáte, jak k tomu člověk přijde, že se stane sluníčkářem? Řeknou vám to u doktora? V planetáriu? Musí kvůli tomu člověk přistát na Slunci nebo pochytat předem daný počet berušek? Divili byste se, ale tohle se člověk dozví na těch internetech a nejlépe to jde na facebookových diskuzích.

Mně stačilo, abych se ve skupině zabývající se vojenskou historií vyjádřil, že příspěvek(spíše hoax neobsahující žádná ověřitelná fakta) o vlně znásilnění páchané imigranty, nemá v této skupině co dělat a že postování odkazu na stránky v překladu "bílý odpor.com" je propagace neonacismu - ne ve smyslu trestně právním, ale čistě logickém. No a tušíte správně, hned byl oheň na střeše! Každopádně jsem se nestačil divit, kolik lidí s až, nebojím se to říct, nadpřirozenými schopnostmi se po českých internetech a faceboocích pohybuje. Médium vedle sensibila a psychotronika. Hned věděli, co si myslím, jaké jsou moje životní postoje, přesvědčení, postoj k islámu a právu šaríja, barva spodního prádla. Co vám mám říkat, žasnul jsem, že jsem snad ani víc žasnout  nemohl. To opravdu stačí vyjádřit nevoli k apriornímu házení lidí do jednoho pytle a hned se k vám slétnou digitální psychoanalytici jak vosy na ožužlaný bonbón?

Asi si říkáte: "Se nediv, pitomče, když se zastáváš uprchlků, kteří přijeli týt z našich peněz, aby nám pak mohli uřezat hlavy!" K tomu jsem se ale nestihl ani dostat ( a samozřejmě, až bude fronta na řezání hlav, tak budu předbíhat) a už jsem schytal sluníčkáře. Musím přiznat, byl jsem z toho docela zmatený, v mé digitální ohradě zatím žádní jiní sluníčkáři nebyli a já nevěděl, co si počít. Pořídit korálky a kožené řemínkové sandály, batikované triko nebo dredy, nebo všechno dohromady? Co mi ale vrtalo hlavou kromě toho, bylo, jak se sami označují ti, kteří mi dali cejch sluníčka. Je to prosté "my" pro ty, kteří vesele surfují na vlně strachu, hysterie, nenávisti a předsudků, nebo jsou to "Ti správní Češi, Slušní Češi, Patrioti, Nacionalisti?" Nevím a odpovědi jsem nedostal, akorát jsem se nádavkem dozvěděl, že jsem pravdose* neboco, což mi ani v nejmenším nepomohlo. Já sám, popravdě, žádnou skupinu lidí na internetech ani v reálu označenou nemám a nevím, jak se vymezit, vůči těmto lidem. Jsou to, pro nás sluníčkáře, prostě "nesluníčkáři" nebo třeba "temná strana" či "ti jejichž jméno se nesmí vyslovovat" nebo dokonce "rytíři říkající 'ni'?" Opravdu nevím, jsem zmaten a dumám co dělat, takže bych vás jen chtěl varovat, abyste radši se vším souhlasili, neodporovali paranormálně obdařeným diskutérům na internetech a nestanou se z vás sluníčkáři a váš život bude lepší.

A to jsem si říkal, když jsem před dvěma lety rušil předplatné Sluníčka, že sluníčkářem už nikdy nebudu, achjo :(

Autor: Jan Matuška | úterý 11.8.2015 14:18 | karma článku: 17,30 | přečteno: 1463x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

17.5.2017 v 19:40 | Karma: 16,18 | Přečteno: 936x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

10.5.2017 v 20:12 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.