Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

Dobrý večer, Brno,
přemýšlel jsem, jestli má cenu ještě něco k celé věci říkat a vůbec sem jít, když se věci zdají být vyřešené tím, že jsme tu byli minulý týden a udělali na Babiše a Zemana “bububu.” Babiš připouští, že odejde z vlády, prezident odvolání podepsat stejně musí, tak proč tu dnes vůbec být?
Já vám řeknu, proč tu jsem dnes já. Pro mě osobně Babiš není problém – kdyby policie, státní zastupitelství, soudy a finanční správa dělali svou práci pořádně, tak už Babiš ministrem není. A taky a hlavně, kdyby svou práci dělal prezident Zeman, tak Babiš už není ministrem a v tom je zakopaný pes naší demokracie!
Ona  totiž, milí přátelé, celá ta tzv. vládní krize, kterou tu máme, žádnou krizí nebyla, dokud se do toho nevložil prezident Zeman. Do te doby to byla sice nepříjemná, ale v parlamentní demokracii vcelku standardní situace, žádná krize. Krizi z této situace vytvořil až pan Zeman tím, že opustil roli nezúčastněného pozorovatele a podepisovače a vložil se aktivně do dění a snaží se ovlivňovat zúčastněné v rozporu s Ústavou a překročil tím své kompetence.
Já jsem si tenhle týden Ústavu České republiky přečetl a našel tam pár zajímavých věcí:
Článek 74 Ústavy “Prezident republiky odvolá člena vlády, jestliže to navrhne předseda vlády.”
Dobře, o termínech tam nic není, ale určitě není v zájmu republiky, aby s tím prezident otálel. Co v tomto článku ještě není? Není tam podmínka. Žádné “jestli, když, pokud až” nic takového tam není. Prezident dostane návrh od premiéra, prezident BEZPODMÍNEČNĚ podepíše!
Tím, že si prezident klade podmínky a zbytečně podpis odkládá, porušuje další článek ústavy a to článek 59, kterým je slib prezidenta republiky, který sám složil: “Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj úřad budu zastávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.”
Prezident Zeman tento slib porušil opakovaně. Prezident nezachovává Ústavu a nejedná v zájmu všeho lidu, prezident jedná přímo proti zájmu všeho lidu!
Proto bych chtěl prezidenta Zemana vyzvat, aby se, dle článku 61 Ústavy České republiky, vzdal svého úřadu do rukou předsedy Senátu. V případě, že tak neučiní, je na místě, aby Senát v souladu s článkem 65 tamtéž podal na prezidenta ústavní žalobu!
 

Autor: Jan Matuška | středa 17.5.2017 19:40 | karma článku: 16,18 | přečteno: 936x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

10.5.2017 v 20:12 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Naše hnědé vojsko

Zajímám se o vojenskou historii, sice povrchně, nesystematicky a ne nijak intenzivně. Proto mám na FB lajku u Našeho vojska. Mám rád jejich publikace i periodika. Dnes mi ale FB stránka NV nabídla triko a hrnek s Hitlerem!

21.2.2017 v 18:21 | Karma: 12,75 | Přečteno: 648x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Prigožin se stal miláčkem ruských teenagerů, zaujal přesvědčením a vzdorem

28. dubna 2024  18:28

Deset měsíců poté, co vedl ozbrojenou vzpouru proti ruskému armádnímu velení, a osm měsíců poté, co...

Necítí bolest a nekomunikuje. Matyas trpí vzácným syndromem, rodina shání pomoc

28. dubna 2024  18:24

Zpomalený vývoj, neschopnost ovládat tělo, záchvaty vzteku či snížený práh bolesti. Tak vypadá...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.