Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Už mám dost blogů českých muslimek a muslimů

Prakticky každý den si můžeme na tomto blogu přečíst aspoň jeden článek o tom, jak je islám fajn, jak jsou Arabové hrozně prima lidi a jak to není pravda, co se o islámu říká a bla bla bla. Vím, že můj poslední blog je také na toto téma, ale krapítek jinak:)

Naše milé kolegyně a kolegové blogerky/blogeři, kteří narozdíl od většiny Čechů měli tu neobyčejnou čest a radost objevit Alláhovu přízeň a konvertovali, nebo jen pochlebují, už mě neuvěřitelně vytáčí. Proč? Podívejte se na historii jejich článků: „Já a islám, proč jsem si zvolila islám, ženy a islám, Palestina a Izrael..“ pořád dokola, dokolečka. To nemáte nic jiného, co byste mohli světu říct? Nemáte vlastní život, identitu, myšlenky? Nebo jste tak neuvěřitelně nudné a trapné existence, že se musíte schovávat za repetetivním obhajováním islámu? Obávám se, že ano. Z tří a víc tisíc blogerů idnesu je to pár notorických hlásných trub islámu, kteří nás zásobují těmito spamy. Je tu snad nějaký ateista, který by denodenně psal na téma „Jsem ateista a jsem na to hrdý, proč jsem si zvolil ateismus, apod.“ nebo se tu najde stejně postižený křesťan či Žid? Možná se pletu, ale nemyslím si to.

Stejně tak velkou „radost“ mám z toho, když se tito misionáři islámu rozhodnou vzdělávat tupý český národ o vztazích Izraele a Palestiny, potažmo arabských států. Proč, proč, proč? Připadáme vám tak pitomí, že si to neumíme zjistit sami? Nebo to snad bylo obráceně a židovské jednotky vtrhly na území arabských států ihned poté co rezoluce OSN o vzniku státu Izrael vstoupila v platnost? Já osobně tyto informace nepotřebuji, ne od vás milé konvertitky a konvertité. Možná vám to tak nepřijde, ale opravdu nežijeme v zajetí sionistického spiknutí a objektivní informace jsou dostupné i lidem, kteří pětkrát denně neklekají na kobereček a neobrací se čelem k Mecce.

Na závěr jedna skromná rada pro tyto dámy a pány: možná jste našli Alláha, teď si najděte život!

Autor: Jan Matuška | čtvrtek 25.11.2010 10:48 | karma článku: 49,04 | přečteno: 24590x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

17.5.2017 v 19:40 | Karma: 16,18 | Přečteno: 936x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

10.5.2017 v 20:12 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Požár vyhnal z domu v Mostě dvě desítky lidí, někteří museli po žebříku

4. května 2024  16:35

Nejméně 20 lidí muselo odpoledne opustit čtyřpodlažní dům na třídě Budovatelů v Mostě kvůli požáru...

Po Kallasové přišla řada na Zelenského, Rusko na něj vydalo zatykač

4. května 2024  16:30

Ruské úřady zahájily trestní řízení proti ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému a...

Inzerát na nového ministra pro vědu a výzkum si utahuje z tápající TOP 09

4. května 2024  16:15

Z potíží vládní TOP 09 při výměně ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové si...

Brazílii po silných deštích zalilo bahno, obětí záplav je už přes 50

4. května 2024  16:12

Počet obětí záplav způsobených silnými dešti na jihu Brazílie se zvýšil na 56. Dalších 67 lidí se...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.