Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^;-D Ta část o komplimentech je nádherná. R^ Rozhodně se zabývejte dál, píšete krásně. :-)

1 0
možnosti
Foto

A není mnohem jednodušší...prostě opravdu poslouchat, komplimenty myslet upřímně a dárky dávat, protože chci obdarovat?:)

2 0
možnosti
Foto

J79a92n 47M47a33t53u15š88k62a

11. 1. 2016 13:01

To je hlavne zcela nehajzlovske a zoufale nudne.

1 0
možnosti
JJ

J62i47ř10í 19J64o31n91á83š

11. 1. 2016 11:32

Teda pane Matuško,že se nestydíte...Tohle Vám ženy jen tak neprominou.Ale fakt je,že zkrátka některé rády povídají.Já mám opačný problém.Totiž má žena chodí už několik let na noční směny do pekárny.Takže do poledne spí,pak má spoustu jiných důležitých věcí na vyřízení (je totiž věšák na funkce - dům.zahrádkáři).Tím chci říci,že už nemá sílu nesmyslně povídat,to obstarávám já! Jakožto invalidní důchodce jsem vlastně jen sám se sebou,neboť moje žena je buď v práci,nebo spí,nebo zařizuje něco....Já už si občas povídám i počítačem,abych nezapomněl komunikovat.A teď mi něco vyprávějte....R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.