Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Snad jste se při tom rozboru a hodnocení aspoň trochu bavil. Já bych nejspíš do něčeho takového nešel. Mám rád srandu, ale ta se ve výplodech tohoto hradního býložravce nevyskytuje ani náznakem. Spíš vyvolává naštvání a tomu já se širokým obloukem vyhýbám.

3 0
možnosti
VS

Co se týče využívání pracovní doby tohoto nižšího státního úředníka - on má i Twitter...

0 0
možnosti
MB

Já se na Hrad dívám - jako na něco skutečně raritního. Působí to na mne dojmem, někde mezi Byzancí a Ludvíkem XIV - Stát jsem já. L'état, c'est moi. Vypadá to, že Miloš objímá kmeny v Lánech, prezidenta dělá Nejedlý a víceprezidenta Ovčáček. Smutný pohled na lidsky stárnoucího vladaře, nezajímajícího okolní státníky - naopak v zajetí vlastního velikášského ega. tuzemské sílící přesvědčení o jeho pohybu po hraně zrady. Obklopen svými věrnými a z něj tyjícími postavičkami. Přichází to poslední, lítost nad osobou - panem Milošem Zemanem. ... :-)

8 0
možnosti
JS

Přiznám se, že fungování mluvčího p. Ovčáčka také nějak nerozumím. Zřejmě se sám pasoval do pomyslné funkce viceprezidenta. Je chyba i médií, že soukromé a poněkud trapné Ovčáčkovy názory zveřejňují místo toho, aby byly ignorovány.

Zeman je asi jediný prezident demokratického státu, který si takového kašpara "vševěda" pěstuje, ovšem svým způsobem Ovčáček dobře zapadá do podlézavého hradního kolektivu kolem opuštěného, nerudného a nemocného člověka.

15 0
možnosti
OP

Do hradu se momentálně stékají splašky z celé ČR a Jiří Ovčáček je zpracovává na svém FB profilu. Jakékoliv hledání rovnováhy či oprávněnosti jeho činnosti je mimo mísu, splašky jsou zkrátka splašky

4 0
možnosti
Foto

No a kam patří splašky? Do jímky! A co je potřeba? Pořádně to míchat. ;-D

1 0
možnosti
JL

Ovčáček řekl, že jeho šéf je na něho hodný.;-DR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.