Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Můj proslov z brněnské akce proti Babišovi a Zemanovi

Kam jinam, než na Babišův web dát můj proslov z akce proti němu? Akce se vydařila, je fajn vědět, že se lidi nebojí dát najevo svoji nespokojenost se stavem věcí. Samozřejmě, že nás navedl Kalousek a platil to Soros, koblihu?

Dobrý den, Brno,

jmenuju se Jan Matuška a přišel jsem ze stejného důvodu jako asi většina vás ostatních. Jsem běžný občan a mluvím jen a pouze za sebe a ne za žádnou stranu, hnutí, nebo pohostinské zařízení. Jako běžný občan chodím do práce, platím neoptimalizované daně a jako běžný občan se dennodenně hrozím nad stavem politiky naší země.

Nechtěl bych se zabývat osobami pánů Zemana a Babiše, ti přišli/přijdou na přetřes více než dostatečně a já naivně věřím, že historie a orgány činné v trestním řízení se o ně postarají. Chtěl bych se vyjádřit k následkům spojenectví tohoto finančně-politického gangstera a vulgárního hulváta a soudem uznaného lháře.

Důsledkem působení těchto dvou individuí na české politické scéně je změna vnímání demokracie našimi občany. Demokracie je vnímána jen jako prosté kupecké počty – ten, kdo má víc hlasů, vyhrál a je pánem. Demokracie je ale z podstaty o ochraně a respektování menšinových a oponentních názorů. To, co se nám pánové Babiš a Zeman snaží vnutit, je vnímání demokracie jako stavu, kdy výhrou ve volbách získává politik bianco šek na celé volební období a jakákoliv kritika jeho akcí je nedemokratická. V tomto se ale ošklivě pletou - demokracie spočívá právě v každodenní konfrontaci politiků s opačnými názory, spočívá v tom, že politici musí svoje postoje a jednání denodenně obhajovat a vysvětlovat. My ve volbách volíme své zástupce, ne vládce! To, jak pánové Zeman a Babiš zachází s demokracií je cynický utilitarismus a vždy po celém světě vedl a vede i nyní k totalitě.

Od listopadu 1989 do teď jsme byli v Evropě zemí druhé kategorie s výkony a kvalifikací západních států, ale s výrazně nižšími platy, nekvalitními předraženými potravinami, službami atd. Ale za působení pana Havla jsme jako země aspoň vystupovali ve světové politice jako zastánci demokratických hodnot a utlačovaných národů. Díky působení politiků jako jsou Zeman a Babiš už nám zbyly jen ty nízké platy, drahé a špatné potraviny a služby. Ztratili jsme svou tvář a hodnoty. To je něco, co já osobně odmítám tolerovat a snášet! Samozřejmě, je tu možnost odejít, jazyky umím a jinde bych se měl určitě lépe. Ale odejít a nepokusit se o změnu je pro mě zbabělost. Navíc je toto moje, naše země a ne Zemanova a Babišova a my jim to musíme dát najevo!

Proto vás chci poprosit, abychom my všichni bojovali za demokracii a ne většinu strachem paralyzovaných mas, za názorovou pluralitu proti demagogii a totalitě. Teď, více než kdy jindy se musíme řídit hesly našich dvou velkých prezidentů –T.G. Masaryka a Václava Havla “Nebát se a nekrást” a “Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.” Pojďme, prosím, ukázat I jindy než u voleb, že za naší demokracií stojíme a budeme ji bránit proti tyranům!

Děkuji

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Matuška | středa 10.5.2017 20:12 | karma článku: 28,51 | přečteno: 1797x
  • Další články autora

Jan Matuška

Březen 2018 na facebookovém profilu Jiřího Ovčáčka – letmá analýza

Mám oficiální stránku tiskového mluvčího prezidenta ČR(ne, opravdu ne ten fake profil) ve sledovaných a občas mě docela překvapí, co vše je tímto kanálem komunikováno.Proč jsem překvapen?

3.4.2018 v 17:21 | Karma: 23,24 | Přečteno: 734x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Proč jsem to hodil Milošovi

Tak já sem hlavně volit nechtěl. V prvním kole jsem nebyl. Mně politika nezajímá, jsou to všici zloději a tuneláři ty politici: Sobotka, Kalousek, Moravec, Topolánek, Horáček, Klaus, Ruml, aj Bohdalka, všici.

9.2.2018 v 10:25 | Karma: 26,59 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Miloš Zeman recenzuje knihy - Díl první: Ústava České republiky

Moji milí občané, tedy vy, co jste mne volili. Už několikrát a opakovaně jsem byl svědkem toho, jak novinářská žumpa a Sörösem placená lumpenkavárna nařkli mé voliče z primitivnosti a nevzdělanosti.

25.7.2017 v 17:37 | Karma: 15,81 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Jan Matuška

Můj proslov - 17.5. akce Je to na nás, Brno! Proč? Proto!

Sešlo se nás sice míň než minulý týden, ale stálo to za to, a narozdíl od Babišových lajků na FB, nikdo z přítomných nebyl fake. Níže moje řeč a děkuju moc všem, kteří přišli!!

17.5.2017 v 19:40 | Karma: 16,18 | Přečteno: 936x | Diskuse| Politika

Jan Matuška

Naše hnědé vojsko

Zajímám se o vojenskou historii, sice povrchně, nesystematicky a ne nijak intenzivně. Proto mám na FB lajku u Našeho vojska. Mám rád jejich publikace i periodika. Dnes mi ale FB stránka NV nabídla triko a hrnek s Hitlerem!

21.2.2017 v 18:21 | Karma: 12,75 | Přečteno: 648x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Politicky nekorektní a nekonkrétní. Přes den průměrný řadový občan, po nocích bojuju převlečený za artyčok se zločinem.